kmenová režisérka
Narodila se v roce 1984 v Brně ve znamení Býka. Pochází z umělecké rodiny. Gymnaziální léta prožila v českomoravské Poličce. Na bratislavské Vysoké škole múzických umění studovala činoherní režii v ateliéru Petera Mikulíka. Absolvovala v roce 2008 inscenacemi Heda Gablerová a Casablanca. Již její první práce na profesionálních jevištích vzbudily pozornost temperamentem, snivou obrazností a atmosférou. Záhy se zařadila mezi nejvýraznější talenty své generace a v roce 2010 byla za inscenaci Nora ve Státním divadle Košice nominována na cenu DOSKY. Dvakrát byla coby Talent roku nominována také na Cenu Alfréda Radoka, v roce 2014 tuto cenu, již pod názvem Cena divadelní kritiky, získala. Dnes má za sebou dlouhou řadu úspěšných spoluprací s předními českými i slovenskými divadelními domy, jako jsou pražské Dejvické divadlo, Divadlo Na zábradlí, Švandovo divadlo na Smíchově, Slovenské národní divadlo, Národní divadlo Brno, Národní divadlo moravskoslezské, Klicperovo divadlo Hradec Králové, Hadivadlo, Divadlo Petra Bezruče, Městské divadlo Zlín, Slovácké divadlo a další. Pozoruhodně široký je záběr její práce, který sahá od spíše komorních inscenací na studiových scénách (Divadelní společnost Masopust, A Studio Rubín atd.) až po Mozartovu operu Cosi fan tutte, kterou v roce 2018 na pozvání Jiřího Heřmana režírovala v opeře ND Brno. S Divadlem Husa na provázku před svým nástupem na pozici umělecké šéfky od roku 2012 spolupracovala pravidelně: se souborem vytvořila inscenace Tichý Tarzan (zcizené deníky fantoma erotické fotografie), P-Š-T! aneb Pohádkáři o Strýčkovi Jedličkovi, Fidlowačka aneb Kde domov můj a oceňovanou Vitku z roku 2018. Jako režisérka spolupracovala Anna Davidová také s Českým rozhlasem Brno a pedagogicky působila na VŠMU. Na Provázek se jako umělecká šéfka uvázala v roce 2019, po mateřské dovolené se v sezoně 2024/25 vrátila jako kmenová režisérka. Kdyby tomu tak nebylo, zřejmě by jako donedávna volnou nohou pendlovala po českých a moravských divadlech, zatímco nyní může konečně soustředěně naslouchat jednomu souboru, publiku, městu. Nade vše miluje svou rodinu a díky tomuto životadárnému elixíru už dokáže být i na třech místech najednou.